Lassan megszokjuk már, hogy a koreai gyárak mind tetszetősebb formákat és egyre jobb technikát kínálnak. Éppen ezért nem meglepő, hogy a Tucson kívül-belül teljesíti azokat az elvárásokat, amelyeket a mai vásárlói szokások diktálnak: az autó megjelenése meggyőző, utastere tágas, s az enteriőrben felhasznált anyagok kifejezetten jó minőségűek. Az ülések kényelmesek, jó tartásúak, a vezető igényes formatervű műszerfal előtt ül, ráadásul nemcsak ő tudja kényelmesen kinyújtani a lábát, hanem – a 2630 milliméteres tengelytávnak köszönhetően – a hátul utazók számára is elegendő a hely.
Az új SUV motorpalettája egy dízelből és két benzinesből áll, ám egyelőre csupán dízelmotorral rendelhető meg az autó. A 112 lóerős, kétliteres common rail rendszerű erőforrás egyaránt kapcsolódhat ötfokozatú kézi és négyfokozatú automata sebességváltóhoz, és a vevő kívánságának megfelelően elsőkerék- vagy összkerékhajtáshoz. Ez utóbbi változatot azoknak kínálja a gyár, akik szinte sosem használnák a drága 4x4-es technikát, hanem inkább magas építése és vonzó megjelenése miatt választják a Tucsont. A két benzinmotor bevezetése egyelőre várat magára, hiszen a 143 lóerős, 2,0 literes és a 175 lóerős V6-os csak később jelenik meg a magyarországi kínálatban.
Az elsőkerékhajtású dízel alapmodell ára 5 362 000 forint, a magasabb alapfelszereltségű, négykerékhajtású változat 6 262 000 forintba kerül. A felár azonban nemcsak az intelligens 4x4-es rendszert foglalja magában, hanem számos hasznos extrát is: ESP-t, hat légzsákot, automata klímát, tempomatot, ülésfűtést és 16 collos felniket.

Újabb tó vizében találtak életveszélyes baktériumot