A hallás fontosságára hívja fel az emberek figyelmét egy svájci cég. Hear the world – Halld a világot címmel felvilágosító kampányt indított útjára. Talán ijesztően soknak tűnik, de tény: jelenleg világszerte 500 millióan élnek hallásveszteséggel, hazánkban csaknem egymillióan. Ez a szám 2015-ig részben az elöregedés, részben az állandó zajártalom miatt világviszonylatban várhatóan 700 millióra nő. Ha rosszul látunk, gondolkodás nélkül veszünk szemüveget, de ha nem hallunk pontosan, sokszor visszakérdezni sem merünk, noha ma már egy apró hallókészülék sokkal kisebb vizuális változást jelent az ember arcán, mint egy szemüveg. Azt is kevesen tudják, hogy a hallásproblémák mennyi egyéb fizikai, mentális és társadalmi következménnyel járnak.
Ezért is tartotta fontosnak sok muzsikus és popsztár, hogy a kezdeményezés mellé álljon, és felhívja a figyelmet a halláskárosodás megelőzésére, illetve amennyiben már bekövetkezett, a technika által kínált korrigációs lehetőségekre. Placido Domingo és a Bécsi Filharmonikusok elsőként váltak az ügy nagyköveteivé, hazánkban Zorán és a Liszt Ferenc Kamarazenekar csatlakozott. Rolla János, az együttes vezetője elmondta: már felvették a kapcsolatot nagyothalló-szervezetekkel, kísérletképpen súlyos hallássérült gyermekeket látnánk vendégül egy próbájukon, ahol a hangoktól teljesen elzártan élő fiatalok testközelből, tapintás útján ismerkedhetnének a zenével, a hangszerek rezgéseivel.
Gyermekpornográfia miatt tartóztattak le egy borsodi férfit