Tudomása szerint több pályázó is van, így a várható eredményt illetően nem kívánt jóslatokba bocsátkozni lapunknak a Vértes Volán helyi szakszervezeti vezetője. Varga István azt azonban elmondta, nem igazán érti, miért akarják Horváth István jelenlegi vezérigazgatót leváltani. A közgazdász végzettségű Horváth 1993 óta vezeti a vállalatot, a korábban veszteséges cég azóta minden évben nyereséget könyvelhetett el.
Antal Attila lapunknak elismerte: megkeresték, hogy vállalná-e a Vértes Volán vezetését, de saját esélyeiről nem tudott nyilatkozni. Mára a BKV jelenlegi vezetése is hivatalosan elismeri, hogy Antal Attila korábbi vállalatvezetési koncepciója megbukott – osztotta meg lapunkkal a volt vezérigazgatóról szerzett tapasztalatait Vitézy Dávid. A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület elnöke emlékeztetett, máig nem tisztázódtak az Antal alatt történt botrányos busztender, illetve milliárdos tanácsadói szerződések részletei.
Mint emlékezetes, Antal Attila dicstelenül, alig egyéves vezérigazgatóság után távozott a BKV éléről idén áprilisban. A Nógrád Volántól a fővárosi közlekedési társasághoz 2006 végén pályázat nélkül, kifejezetten Hagyó Miklós MSZP-s főpolgármester-helyettes ajánlásával érkezett, az ellenzék zömének bizalmát is élvező Antal, néhány hónap alatt eljátszotta támogatottságát. Botrányt botrányra halmozott, amely a tömegközlekedési tarifák jóval infláció fölötti emelésével kezdődött, majd kiszivárgott a terv a BKV végül meghiúsult járatritkításáról, amelyben csaknem negyven vonal megszüntetését javasolták. A korrupciógyanús, és később visszavont négymilliárd forintos használtbusz-tender ügyébe Antal Attila és fia is belekeveredett, ezt tetézték a sokmilliárdos tanácsadói megbízások, az ellenzék lejáratását célzó politikai játszmák.
A következő három évre szóló bérmegállapodás is azt jelzi, hogy középtávon is javul a tervezhetőség a gazdaságban