Kondorosi Ferenc tájékoztatása szerint a hétfői ülésen a közlekedési jogalkotás és jogalkalmazás problémáiról, időszerű kérdéseiről, azok lehetséges megoldási javaslatairól tárgyaltak az érintett tárcák mellett az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK), a Nemzeti Közlekedési Hatóság, a Magyar Közút Kht., valamint a Közlekedéstudományi Intézet szakemberei. Az értekezleten szó esett a gépjárművezetői szakoktatói tevékenység szabályozásáról is.
A rendeletmódosítás tervezete már elkészült; ez már korszerű oktatástechnológiai módszerek bevezetését tartalmazza, továbbá az európai uniós gyakorlatok, irányelvek átvételét. A hatóságok dolgoznak az előéleti pontrendszer felülvizsgálatán, valamint megvizsgálták annak lehetőségét is, miként lehetne az előéleti pontrendszert összekötni a kezdő jogosítvány intézményével. A kerekasztal résztvevői megvitatták „az autóstársadalmat ingerlő” úgynevezett „kint felejtett” közlekedési táblák ügyét is, és egyetértettek abban, hogy a kötelező ellenőrzést gyakoribbá kellene tenni. A szakemberek szerint felül kellene vizsgálni a gépjárművek kötelező tartozékaira (az izzókészletre és a mentődobozra) vonatkozó, „mára életszerűtlenné vált” szabályozást.
(MTI)

Kóros elmeállapotú nő akart bírót és rendőrkapitányt ölni
A hivatalokat is megfenyegette.