A ferihegyi reptér privatizációját követően, 2006-ban fél évig Bajnai Gordon vezette a cég elnöki tanácsát. Szollár Domokos, a Budapest Airport Zrt. szóvivője elmondta: közel egy évig dolgoztak együtt a Wallis Zrt.-vel az ingatlanfejlesztésen. A szóvivő azonban üzleti titkokra hivatkozva azt nem részletezte, hogy Bajnai Gordon rövid elnöklése alatt milyen szerződéseket kötött a részben állami vállalat.
A hírTV oknyomozó műsora, a Célpont azonban megszerezte azokat a dokumentumokat, üzleti jelentéseket, amelyek bizonyítják, hogy a nemzetközi repteret üzemeltető cég nem spórolt a pénzzel, amelynek egy része közvagyon volt, ugyanis a Budapest Airport akkor is 26 százalékban az állam tulajdonában volt.
A privatizációt követően 1,2 milliárd forinttal növekedtek a cég szolgáltatási költségei. A Bajnai Gordon vezette vállalat ugyanis ennyit fizetett ki a külsős üzletviteli és egyéb tanácsadók alkalmazására.
A cégpapírok szerint máshol is jelentkezett a szakemberhiány. A Budapest Airport havi hárommillióért, éppen Bajnai Gordon korábbi cégétől, a Wallistól kölcsönzött munkaerőt. Ezek után talán már az sem meglepő, hogy a reptér két, új, nagy értékű autóvásárlásánál is a BMW lett a befutó, amelyet a Wallis Motor szállított Ferihegyre, ahol ekkor a Wallis ingatlanfejlesztői is dolgoztak, akik több mint 17 millió forintért végeztek tervezési munkákat a nemzetközi légikikötőben.
(hírTV)