Fizikai méreteit tekintve csak hajszálnyival kisebb a 300-as verziónál a nyolcadliteres kivitel, ezért gyakorlatilag mindenkit meglep, hogy egy ekkora gépet 125-ös blokk hajt. A fejidom szinte túramotoros, és még a hátsó ülést is úgy alakították ki, hogy hosszú távon is kényelmes legyen. Akkor hogy jön ide egy mindössze 15 lovas erőforrás? Úgy, hogy városban még két személlyel is elegendő a dinamikája, vagyis mindenféle erőlködés nélkül tarthatjuk a forgalom ritmusát. A választóvonal 90 km/óra, ekkora sebességről már nincs elegendő tartalék a folyadékhűtéses egyhengeresben, mégiscsak egy 159 kg-os testet plusz a vezetőt/csomagokat kell mozgatnia. Mivel a motor kényelmes utazótempója 100 km/óra körül van, a gyorsforgalmi utakon jó lenne egy kis extra teljesítmény, ráadásul ilyenkor a kis blokk sokat is forog.