Extrém terepfokozattal válaszolt riválisának a terepjárókat gyártó márka

Nagyobb kerékkel, megemelt futóművel és extrém áttételezésű terepfokozattal jön az új terepjáró modell.

null

Amikor a Ford az alvázas Bronco terepjárót fejlesztette, a piacon a kategóriában korábban egyeduralkodónak tekinthető Jeep Wranglert vették alapul, és igyekeztek mindenben felülmúlni azt. Például a kemény terepre szánt Badlands Sasquatch változat papíron mindenben egy kicsit jobb a Wrangler Rubiconnál.

Badlands Sasquatch
Fotó: Flickr

Ezt persze nem hagyhatta válasz nélkül a nyolcvan éve terepjárókat készítő márka, és elkészítette az Xtreme Recon Package elnevezésű átalakítást,

amit a négyajtós Wrangler Rubiconhoz – akár a 6,4 literes, V8-as motorral szerelt 392-eshez – kínál.

Jeep Wrangler 2018
Fotó: Flickr

Ennél új rugók és lengéscsillapítók beépítésével 3,8 centivel megemelik a hasmagasságot, a 17×8 colos felnikre 35 col átmérőjű (315/70R17C) BF Goodrich KO2 terepgumikat szerelnek, 2021 végétől lehet majd kérni a 4.88:1 végáttételt, amivel első sorozatgyártású autóként elérik a 100:1 áttételű terepfokozatot.

Az eredeti cikk IDE kattintva érhető el.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.