Legendás versenyautó nyomdokaiba lép a Juke

19 év után most tér vissza a Kenyában megrendezett Szafari Rali.

null

Ötven évvel ezelőtt a Datsun 240Z sportkocsi volt a japánok legforróbb modellje, ebből készült az a versenyautó is, amivel aztán Edgar Herrmann és Hans Schüller megnyerték a Kelet Afrika Ralit. Manapság a kiskategóriás szabadidő-autó a sláger, így a formatervezők digitálisan elképzelték, milyen is lenne az ebből, mármint a Juke-ból készített versenyautó, ami hasonló tettekre lenne képes.

Így nézne ki manapság a legendás versenyautó
Fotó: Flickr

A képek közreadásának apropóját az adja, hogy 19 év után most tér vissza a Rali-világbajnokság naptárába az afrikai verseny, a Kenyában megrendezett Szafari Rali, ahol – ha lenne hivatalos ralicsapata a Nissannak – otthon érezné magát a Juke Rally Tribute. Ennél megnövelték a hasmagasságot, nagyobb kerekeket építenek be, a hajtásról pedig egy nem kifejtett „elektromos hibrid erőforrás” gondoskodik.

Az eredeti cikket IDE kattntva olvashatják!

Grafikus modernizálta a továbbgondolt divatterepjárót

Andrej Fadjukin grafikus ezúttal sportos megjelenésű divatterepjáróként valósította meg a modernizált UAZ 469-est.

Andrej Fadjukin grafikus két évvel ezelőtt készítette el az UAZ Bor elnevezésű tervét, ami egy modernizált parancsnoki UAZ volt, most pedig ezt továbbgondolva tervezte meg az Azimut nevű, sportosabb megjelenésű háromajtós divatterepjárót.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.