Nagyobb kerékkel, megemelt futómű-kialakítással és extrém áttételezésű terepfokozattal jön a Wrangler Xtreme Recon változata – olvasható az autómotor.hu cikkében.
Nagyobb kerékkel, megemelt futómű-kialakítással és extrém áttételezésű terepfokozattal jön a Wrangler Xtreme Recon változata – olvasható az autómotor.hu cikkében.
Amikor a Ford az alvázas Bronco terepjárót fejlesztette, a piacon a kategóriában korábban egyeduralkodónak tekinthető Jeep Wranglert vették alapul, és igyekeztek mindenben felülmúlni azt. Például a kemény terepre szánt Badlands Sasquatch változat papíron mindenben egy kicsit jobb a Wrangler Rubicon-nál.
Ezt persze nem hagyhatta válasz nélkül a 80 éve terepjárókat készítő márka, és elkészítette az Xtreme Recon Package elnevezésű átalakítást, amit a négyajtós Wrangler Rubiconhoz – akár a 6,4 literes V8-as motorral szerelt 392-eshez – kínál. Ennél új rugók és lengéscsillapítók beépítésével 3,8 centivel megemelik a hasmagasságot, a 17×8 colos felnikre 35 col átmérőjű (315/70R17C) BF Goodrich KO2 terepgumikat szerelnek, 2021 végétől lehet majd kérni a 4.88:1 végáttételt, amivel első sorozatgyártású autóként elérik a 100:1 áttételű terepfokozatot.
Nagyobb kerékkel, megemelt futómű-kialakítással és extrém áttételezésű terepfokozattal ellátott újítást bemutató eredeti cikk elérhető az Autó-Motor oldalán.
Korábbi cikkünkben egy magyar e-sportoló sikereiről számoltunk be. A tavaszi HUMDA SIM Liga szimulátorbajnokságon győztes Blazsán Patrik bejutott a tokiói olimpia programjához kapcsolódó virtuális e-sport-olimpia június 23-i döntőjébe. Az e-sport nemzetközi térnyerése egyre jelentősebb, ez számít az egyik legdinamikusabban fejlődő sportágnak, amely egyben a szórakoztatóipar részét is képezi. Az autó-motorsportok és az e-sport közös metszete pedig a szimulátorsport.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.