Nem akar terepre menni a Defenderrel? Már megvan a megoldás

Csökkentett hasmagassággal és peres abroncsokkal gondoskodik arról a Manhart, hogy a Defender 110-es a közúton mutat jó figurát.

null

A Land Rover formatervezői nemcsak könnyen felismerhető megjelenést készítettek a Defender 110-esnek, de átlagon feletti méretű kerékjáratokat is. Így lehet, hogy a Manhart tuningcég a légrugózás 30 mm-rel alacsonyabbra programozása mellett akár 24 colos felniket (295/30-as abroncsokkal) is ajánl a terepjáróhoz, igaz, az átépítést követően már egy padka is megmászhatatlan akadálynak tűnhet. A biztonság kedvéért 22 colos felniket (295/40-es abroncsok) is kínálnak – olvasható az Autó-Motor cikkében.

Csökkentett hasmagassággal és peres abroncsokkal gondoskodik arról a Manhart, hogy a Defender 110-es a közúton mutat jó figurát
Fotó: Autó-Motor

Az utastérben látványos díszvarrással látják el az Alcantarával beborított üléseket. A 3,0 literes, soros hathengeres biturbó benzinmotor teljesítményét a motorvezérlő elektronika átprogramozásával 512 lóerőre és 710 Nm-re növelik, ezzel az már megközelíti a gyári kompresszoros V8-as szintjét. A katalizátor után egyedi rozsdamentes kipufogórendszert készítenek, amely karbon- vagy kerámiabevonatú csöveket kap a végén. A nagyobb teljesítményű fékrendszerért is pénzt kér a Manhart tuningcég.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.