Plug-in hajtással is kapható lesz a Multivan T7, a dízel jövőre jön

Csak személyautóként lesz megvásárolható a T7-es, a haszonjármű marad a T6.1; íme a Volkswagen új óriási egyterűje.

null

Amikor a haszonjárművek terén megkötötték a Ford-Volkswagen együttműködést, tudni lehetett, hogy az MQB alapra felépített T7-esnek nincs nagy jövője, hiszen három éven belül érkezik a már Ford alapra épülő Transporter, ezért kicsit módosították a fejlesztési irányt, és nagy méretű személyautóként készítették el az autót, ami a nemrég búcsúzott Sharan méltó utóda lehet. Haszonjármű fronton marad a T6.1-es a generációváltásig. Egy tömbből faragott a megjelenés a megkettőzött A oszlopnak és a lapos szögben álló szélvédőnek köszönhetően, a régi farmotoros Multivan-ek világát pedig azzal próbálják megidézni, hogy a kocsi orrát teljesen színre fújják, nem feketék a légbeömlők. Itt is megjelenik a fényszórókat összekötő LED-csík a hűtőrácsban.

Alaphelyzetben 4973 mm hosszú a karosszéria, de lehetőség lesz 5173 mm hosszú karosszéria választására is, a tengelytávolság mindkét esetben 3124 mm. Az ülések egyébként negyedével könnyebbek a korábbinál, így a mozgatásuk is kevesebb erőfeszítést igényel, a második sor ülései akár hátra is fordíthatóak. A harmadik sorban 3 darab, egyenként állítható és kivehető ülést találunk a korábbi pad helyett. A feláras asztal egy olyan konzolban kapott helyet, ami a második és a harmadik sorban is elhelyezhető, az asztallap magassága állítható – olvasható az Autó-Motor cikkében.

Csak személyautóként lesz megvásárolható a T7-es, a haszonjármű marad a T6.1; íme a Volkswagen új óriási egyterűje
Fotó: AUTÓ-MOTOR

Több a tároló az utastérben annak köszönhetően, hogy szériában adják a DSG váltót, aminek a vezérlőkapcsolóját a műszerfalon, a kormánytól jobbra helyezték el.

A rövid karosszéria hátuljában 469 literes csomagtér marad, a második sor mögött 1844 literes a tetőig pakolt raktér, a maximális szállítási kapacitás 3672 liter; a hosszú karosszéria legfeljebb 4053 literes rakteret kínál.

A piaci bevezetésnél 1,5 literes (136 LE) és 2,0 literes (204 LE) benzines turbómotorral lesz választható a Volkswagen Multivan, alternatívaként az 1,4-es turbómotort használó, 218 LE rendszerteljesítményű plug-in hibrid hajtást kínálják; az akku-kapacitás 13 kWh, az elektromos hatótávolságot még nem árulták el. A TDI-rajongóknak majd később teszik elérhetővé a 2,0 literes, 150 lóerős négyhengerest. Alapáron jár a teljesen digitális belső (10,25 col a kormány mögött, 10 colos érintőképernyő középen), fel-a-fejjel kijelző is kérhető.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.