Szivárogtatás miatt kellett megmutatnia autóját a nagyvállalatnak

Egy márkakereskedőknek szánt prezentációból került fel néhány rossz minőségű fotó az internetre.

null

Nagyon fontos a Toyota számára az észak-amerikai piacon a Tundra nevű nagy méretű pick-up, amelynek új generációja 15 év után debütál; érthető, hogy nagy a várakozás. Ezek után meg se lepődünk azon, hogy idő előtt felkerültek az internetre az újdonság első képei, elég rossz minőségben mutatva az autót.

Használatban a Toyota pick-upja Fotó: YouTube

Több se kellett a Toyotának, közreadta az első hivatalos fényképet a kiszivárgott képeken is látható TRD Pro változatról, ami többek között a hűtőrácsba épített kiegészítő LED-es fényszórót is kap. Ez még nem a hivatalos leleplezés, szóval pár napig még türelemmel kell lenni ahhoz, hogy megismerjük az új Landcruiser 300-as által is használt TNGA-K alvázra felépített haszonjármű minden részletét.

Az eredeti cikket ITT érheti el.

Kiemelt kép: YouTube

A németek is megkezdik a tüzelőanyag-cellás technológia közúti tesztelését

A BMW X5-ös karosszériájába építve kezdi meg a Toyotával közösen fejlesztett tüzelőanyag-cellás technológia közúti tesztelését a BMW. A németek a japánok által gyártott 170 LE teljesítményű tüzelőanyag-cellát veszik át, de a saját pufferakkumulátort és 374 lóerő csúcsteljesítményű hajtómotort használnak.

Hatótávolságot nem közöltek, csak annyit, hogy két tartályban összesen hat kilogramm hidrogént tud magával vinni az autó 700 baros nyomáson, a tankolás folyamata három-négy percet vesz igénybe. A BMW egyébként 2022 végén kezdi meg kis szériában az i Hydrogen NEXT nevű tüzelőanyag-cellás típusának sorozatgyártását, abban használják majd a most tesztelt technikát.

Tovább

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.