Az utcai divat japán fenegyereke ihlette az új luxusautót

Az autóiparban egyedi és különleges együttműködést valósított meg az olasz luxusautó-márka, a Maserati.

null

Az autóiparban egyedi és különleges együttműködést valósított meg az olasz luxusautó-márka, a Maserati, illetve az utcai divat és zene egyik legnagyobb japán alakja, Hiroshi Fujiwara. A divattervező és zenei producer Fragment márkájának kollekcióját ültették át az autók világába, így születtek meg a Maserati Ghibli limitált szériás modellváltozatai, az Operanera és az Operabianca. Az együttműködést a Maserati Fuoriserie testreszabási programja ihlette, mely lehetővé teszi a márka vásárlói számára, hogy megalkossák saját, egyedi ízlésükhöz igazított Maserati-jukat. Az autó ma már sokkal több, mint egyszerű használati tárgy: egyedülálló, testreszabott „öltözékké” alakul, amit büszkén viselünk az utakon stílusunk, egyéniségünk kiterjesztéseként és a kortárs luxus szimbólumaként.

Hiroshi Fujiwara elismert trendszetter, az 1980-as évekbeli Tokió utcai divatkultúrájának úttörőjeként egyike volt az első DJ-knek, akik megismertették a felkelő nap országával a hip-hop műfajt. Producerként és zenészként nemzetközi sztárokkal dolgozott együtt, képzőművészként, divattervezőként pedig névjegye a városi élmények és hangulatok megjelenítése.

Fotó: Flickr

A Maserati-hoz hasonlóan Hiroshi is merész, nem fél tabukat döntögetni. Az Operabianca és az Operanera az olasz dizájn és a japán tökéletesség ötvözeteként kelt életre, az „ITANJI” japán kifejezés szellemében. A Maserati egyedi megjelenéséből és Hiroshi saját divatmárkájának, a Fragment utcai stílusjegyeiből született meg a kreatív együttműködés, egy igazi duett: a Maserati és a Fragment találkozása. Két exkluzív, a Ghibli sportszedán Granlusso felszereltségű, globálisan mindössze 175 darab értékesítésre szánt modellváltozata, a Ghibli Operanera és a Ghibli Operabianca. Egy fehér és egy fekete, monokróm duó.

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!

Teljesen megújulva tér vissza az olasz haszonjármű

A 2021-es Fiat Ducato a testvérmodelljeinél fejlettebb fedélzeti elektronikát és vezetőtámogató rendszereket kap.

Noha elméletileg közös típusról van szó, a Stellantis nagy méretű európai haszonjárművének az aktuális frissítése csak a Fiat Ducato-t érinti, a Citroën Jumper/Opel Movano/Peugeot Boxer kisebb érintőképernyővel jönnek. A 2021-es modellben már teljesen digitális a műszeregység, a központi érintőképernyő akár 10 colos képátlójú is lehet (5 és 7 colos kijelző is van). Teljesen új elektromos rendszert kapott a haszonjármű, amelynek köszönhetően bővült az elérhető vezetőtámogató rendszerek sora, első európai haszonjárműként képes akár 2-es szintű önvezetésre is a Ducato, azaz a vezető beavatkozása nélkül (nem lankadhat az emberi sofőr figyelme) tart követési távolságot és sávot.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.