Már a hivatalos bemutató előtt megdöntötte a sorozatgyártású szabadidő-autók Nürburgring-körrekordját a Porsche Cayenne sorozat csúcsmodellje, a Turbo GT nevű változat. Hivatalosan nem szerepel a névben, de csak coupé karosszériával, négyszemélyes utastérrel érhető el ez a kivitel, amely kedvéért alaposan átalakították a négy literes, V8-as biturbót.
A blokk és a hengerfej változatlan, de a főtengelyt, a hajtókarokat és a dugattyúkat is módosították, a turbófeltöltőket, a vezérművet és a befecskendezést is átalakították, a teljesítmény így 640 lóerő (+90 LE), a maximális nyomaték 850 Nm (+80 Nm). A sportkipufogó nemcsak a teljesítményt, de a hangélményt is növeli azzal, hogy kihagyják belőle a középső dobot. A nyolcfokozatú dupla kuplungos váltó gyorsabban kapcsol, az osztómű vízhűtést kapott. Elöl szélesebb felnik és nagyobb kerékdőlés javítja a tapadást, a hasmagasságot 17 mm-rel csökkentik, a menetstabilizáló és a felfüggesztésvezérlést átprogramozták, az első- és a hátsó kormányművet is módosították.
A Magyar Nemzet közéleti napilap konzervatív, nemzeti alapról, a tényekre építve adja közre a legfontosabb társadalmi, politikai, gazdasági, kulturális és sport témájú információkat.
A Magyar Nemzet közéleti napilap konzervatív, nemzeti alapról, a tényekre építve adja közre a legfontosabb társadalmi, politikai, gazdasági, kulturális és sport témájú információkat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.