Visszatér a vászontetőhöz az SL roadster

Immár a német luxusautó márka alá tartozik az SL roadster, amelynek új generációja 2+2 üléses utastérrel, összkerékhajtással és V8-as biturbóval kezd.

null

Az évek alatt kissé elpuhult SL roadster és a kőkemény AMG GT Roadster utóda egy autó lesz, az immár a Mercedes-AMG márka alá besorolt új SL roadster. Mindent megtettek a fejlesztők annak érdekében, hogy a luxusra és a teljesítményre vágyó vásárlók igényeit is teljesítsék, ami minden eddiginél komolyabb műszaki tartalmat eredményezett.

Kezdjük azzal, hogy teljesen új térvázat készítettek, hangsúlyozzák, hogy nincs semmi közösködés az elődökkel. Az önhordó konstrukció jelentős része alumínium, a szélvédőkeretet acélcsőből préselik, van magnézium, üveg- és szénszál-erősítésű műanyag is, a csomópontoknál beépített öntvények változó falvastagsággal készülnek. A fedelek nélküli csupasz karosszéria tömege 270 kg, az AMG GT Roadsterhez képest 18%-kal megnövelték a csavarodási merevséget. Igyekeztek minél alacsonyabbra vinni a tömegközéppontot, azzal, hogy műanyag- (SL) helyett vászon a tető anyaga, 18 kg-ot spórolnak, 15 másodpercig tart az átalakulás, ami menet közben 60 km/órás tempóig is végezhető. 

A teljes cikket ITT olvashatja tovább.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.