Csak csapvizet fognak inni a fejlesztési tárcánál

A lakosságot a csapvíz fogyasztására ösztönző kampányt indított öt állami tulajdonú regionális vízmű.

BLM
2014. 12. 02. 18:11
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Részese még a kampánynak a Duna Menti Regionális Vízmű Zrt., az Észak-dunántúli Vízmű Zrt., az Észak-magyarországi Regionális Vízművek Zrt., valamint a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt. is.

A csapvizet évente több százezerszer ellenőrzik laboratóriumokban, így a minősége kiváló, az ára miatt pedig mindenki számára elérhető – mondta Koszorús László, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium fogyasztóvédelemért felelős helyettes államtitkára. Az általa vezetett államtitkárság támogatja a kampányt, és a jövőben a hivatalban csak csapvizet isznak ásványvíz helyett – tette hozzá.

A kampány végén összesítik a vízmintákra leadott szavazatokat, így kiderül, hogy melyik a legjobb. Emellett az Árkád Aquabárjában a gyerekek megtervezhetik a csapvizes palack címkéjét, és ezek közül is kiválasztják a legjobbat.

Az öt regionális vízmű tavaly már indított közös kampányt, akkor a hatékony vízfelhasználást propagálták. A társaságok évi 91 milliárd liter vizet állítanak elő, 1800 települést látnak el és 6200 dolgozót alkalmaznak.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.