Egyre népszerűbb az internetes vásárlás

2014-ben megközelítőleg 266 milliárd forintot ér el, ez mintegy 49 milliárd forintos, 22,5 százalékos növekedés az előző évhez képest.

BLM
2014. 12. 15. 9:09
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A becsült összeg a teljes magyarországi kiskereskedelmi forgalom több mint 3 százalékának felel meg. A lap szerint a hazai webáruházak csak a Black Friday (Fekete Péntek) néven futó akcióik keretében 2,3–2,7 milliárd forint értékű áruforgalmat generáltak.

Pintér Róbert, az eNET kutatásvezetője a lapnak elmondta, hogy az év során több új, nagy szereplő jelent meg a piacon, emellett a vásárlási szokások átalakulása, az internetes vásárlásba vetett bizalom növekedése is szerepet játszik az erőteljesebb növekedésben. A logisztikai szolgáltatók innovációi – mint például a csomagautomaták megjelenése a termékátvételi lehetőségek kibővítésével – még kényelmesebbé teszik az online vásárlást.

Októberben már sorozatban tizenhatodik hónapja bővült a magyar kiskereskedelmi forgalom.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.