Egyre népszerűbb az internetes vásárlás

2014-ben megközelítőleg 266 milliárd forintot ér el, ez mintegy 49 milliárd forintos, 22,5 százalékos növekedés az előző évhez képest.

BLM
2014. 12. 15. 9:09
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A becsült összeg a teljes magyarországi kiskereskedelmi forgalom több mint 3 százalékának felel meg. A lap szerint a hazai webáruházak csak a Black Friday (Fekete Péntek) néven futó akcióik keretében 2,3–2,7 milliárd forint értékű áruforgalmat generáltak.

Pintér Róbert, az eNET kutatásvezetője a lapnak elmondta, hogy az év során több új, nagy szereplő jelent meg a piacon, emellett a vásárlási szokások átalakulása, az internetes vásárlásba vetett bizalom növekedése is szerepet játszik az erőteljesebb növekedésben. A logisztikai szolgáltatók innovációi – mint például a csomagautomaták megjelenése a termékátvételi lehetőségek kibővítésével – még kényelmesebbé teszik az online vásárlást.

Októberben már sorozatban tizenhatodik hónapja bővült a magyar kiskereskedelmi forgalom.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.