A transzszibériai szállítmányozásról is tárgyaltak Budapesten

Kétnapos tárgyalást tartott Budapesten a nemzetközi vasúti munkacsoport.

BA
2015. 01. 30. 18:40
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A jövő terveiről és a közelmúltban elért eredményekről értekeztek a munkacsoport vezetői a kétnapos eseményen. Értékelték az Európa és Ázsia közti vasúti közlekedést valamint áruszállítást, és bemutatták a Szolnokon gyártott új magyar IC+ kocsikat.

Az Ázsia és Európa közötti, a transzszibériai útvonalat igénybe vevő vasúti fuvarozás fejlesztésére hivatott TSZKT, RZD és a MÁV közös munkacsoportja szakmai fórumának első napján a munkacsoport társelnökei – Pafféri Zoltán, a MÁV Zrt. kiemelt projektek vezetője és Gennady Bessonov, a TSZKT főtitkára – összegezték az elmúlt időszak eredményeit.

Az RZD részéről Alekszandr Petrunin vezérigazgató-helyettes külön megbeszélést folytatott Feldmann Mártonnal, a MÁV-START Zrt. vezérigazgató-helyettesével.

A TSZKT üzleti tevékenységet nem végző nemzetközi szállítási szövetség, melyet 1997-ben alapított az Oroszországi Föderáció Vasútügyi Minisztériuma (a 2003-as reform óta RZD: Oroszországi Vasutak), a Deutsche Bahn (DB AG), az Európai Transzszibériai Fuvarozók és Szállítmányozók Szövetsége (GETO) és a Koreai Nemzetközi Árufuvarozók Szövetsége. A tanácsnak 25 országból 105 tagja van, a MÁV Zrt. 1996-ban csatlakozott.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.