SZÉP-kártya: már nem sokáig használhatók fel a 2013-as juttatások

A 810 ezer OTP SZÉP-kártyán összesen még 2,4 milliárd forintnyi 2013-as feltöltés van.

MA
2015. 03. 18. 20:15
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az OTP Pénztárszolgáltató megbízásából tavaly év végén készült kutatás szerint a SZÉP-kártya-birtokosok 98 százaléka tudja, hogy a kártyára töltött egyenlegeknek van felhasználási határideje, és ennek megfelelően a legtöbben már az utalás évében felhasználták juttatásaikat – tájékoztattak a közleményben.

A hatályos szabályozás értelmében a SZÉP-kártyákra utalt juttatások érvényessége az utalást követő második év május 31-én lejár. A megmaradó összeget a kibocsátó köteles visszautalni az érintett kártyabirtokos munkáltatójának, vagyis ezek az összegek a munkavállaló számára elvesznek.

Az adatok azt mutatják, hogy sokan az utolsó pillanatra hagyják az egyenlegek ellenőrzését és felhasználását – idézi a közlemény Gál Tamást, az OTP Bank cafeteriaszolgáltatás-vezetőjét.

Tavaly május utolsó két hetében napi 57 millió forintnyi 2012-es feltöltést használtak fel az OTP SZÉP-kártya birtokosai, ezen időszak alatt csaknem 800 millió forinttal csökkent a lejáró egyenlegek összege. Végül az összes 2012-es feltöltés kevesebb mint 2 százalékát kellett visszautalni.

Az OTP SZÉP-kártya birtokosai tavaly az érintett juttatások több mint 98 százalékát felhasználták. A megmaradt 1 milliárd forintot az OTP Bank visszautalta a munkáltatóknak.

A kibocsátó OTP Bankcsoport abban bízik, hogy az idén még alacsonyabb lesz a lejáró egyenlegek aránya – áll a közleményben.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.