Nem akarnak a cégek mobilra is jó weboldalakat

A magyar nagy márkaoldalak és állami portálok többsége elbukik a Google új tesztjén.

BuL
2015. 04. 10. 17:50
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A magazin pénteki közleményében emlékeztet arra, hogy a Google idén év elején jelentette be, hogy április 21-étől háttérbe szorítja a mobil keresések során azokat a weboldalakat, amelyek nem mennek át a Google hivatalos tesztjén, tehát nem mobilbarátok.

A mostani felmérésben a magazin 200 weboldalt tesztelt, három kategóriában. A leglátogatottabb hazai portálok 27 százaléka nem volt mobilbarát. A vezető magyarországi vállalatoknál még rosszabb az arány, 54 százalékuk bukott el a vizsgán. A kutatás érintőlegesen, mindössze 10 állami portált vizsgált, amelyek közül csupán a Parlament.hu mobilbarát a Google szemében.

A Google korábban azt nyilatkozta, hogy a márkakeresés esetén a mobil algoritmus vélhetően nem sorolja hátra az adott márka weboldalát, ám az egyéb kereséseknél már igen. Mégis ezeknél a cégeknél a mobil algoritmus nemcsak a látogatószám csökkenését eredményezheti, hanem rontja márkájuk minőségét is – írja az Ite.hu.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.