A gyártás 2012-es indulása óta több mint 300 ezer autót állítottak elő – mondta az ügyvezető. Thomas Geier közölte, a termelés 2014 májusa óta három műszakban folyik, a munkavállalók létszáma tavaly 3200-ról 4000-re emelkedett. A Kecskeméten gyártott gépkocsik a világ száznyolcvan országába jutnak el – közölte, hozzátéve, hogy 2014-ben 27 ezer értékesített autóval megduplázták az Egyesült Államok piacán az itt gyártott kocsik eladását.
Kérdésre válaszolva a 2015-ös tervekről elmondta: a gyár termelése tovább emelkedik, a tervek szerint ebben az évben több személygépkocsit fognak gyártani Kecskeméten, mint amennyit az Audi gyárt Győrben.
Ismertette azt is, hogy 100 közvetlen beszállítója van a gyárnak, amelyből 27 magyar.
Geier fontosnak nevezte, hogy a Daimler-konszern értékesítési mutatói kiemelkedően jól alakulnak: az 2015-ös áprilisi adatok alapján a prémiumszegmensben az élre kerültek, minden piacon megelőzték az Audit. Elmondta, hogy 2015 végéig 1 milliárd eurót fordítanak új beruházásokra a kecskeméti gyárban, valamint azt is, hogy idén több mint 5 millió euró iparűzési adót utalt át a városnak a gyár.