Banki elszámolás: sok panasz érkezett

Az ügyfelek többnyire azt kifogásolták, hogy nem csökkent jobban a törlesztőrészletük, illetve tőketartozásuk.

2015. 06. 03. 7:27
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A lap szerdai számában a laphoz eljuttatott jegybanki közlemény alapján azt írták: az MNB ügyfélszolgálatához érkezett tájékoztató megkeresések száma elérte a 13 ezret, ezek többsége a jogorvoslati lehetőségekkel volt kapcsolatos.

A panaszok többségében konkrét ok megjelölése nélkül az ügyfelek azt kifogásolták, hogy nem csökkent jobban a törlesztőrészletük, illetve tőketartozásuk.

A Pénzügyi Békéltető Testületnél eddig 22 ügy zárult le, kettőben egyezség született az ügyfél és a pénzintézet között az elszámolási kötelezettség teljesítéséről.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.