Banki elszámolás: sok panasz érkezett

Az ügyfelek többnyire azt kifogásolták, hogy nem csökkent jobban a törlesztőrészletük, illetve tőketartozásuk.

2015. 06. 03. 7:27
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A lap szerdai számában a laphoz eljuttatott jegybanki közlemény alapján azt írták: az MNB ügyfélszolgálatához érkezett tájékoztató megkeresések száma elérte a 13 ezret, ezek többsége a jogorvoslati lehetőségekkel volt kapcsolatos.

A panaszok többségében konkrét ok megjelölése nélkül az ügyfelek azt kifogásolták, hogy nem csökkent jobban a törlesztőrészletük, illetve tőketartozásuk.

A Pénzügyi Békéltető Testületnél eddig 22 ügy zárult le, kettőben egyezség született az ügyfél és a pénzintézet között az elszámolási kötelezettség teljesítéséről.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.