A SkyNews szerint a cég bejelentette, hogy meg nem határozott számú Jaguar és Land Rover összeszereléséről írt alá megállapodást Grazban, a Magna Steyr gyárral. Hozzátették: ez nem jelenti azt, hogy a nagy-britanniai tevékenységüket csökkentették volna.
Először úgy tűnt, hogy a felvidéki Nyitra lesz a befutó, majd május 23-án a Financial Times azt írta, nincs lefutva a verseny: a Jaguar Land Rover bővítésének helyszíne Magyarország, Lengyelország, Csehország vagy Szlovákia lehet. Néhány nappal később a Magyar Nemzet azt is megtudta, hogy a Nemzeti Befektetési Ügynökség és a Tata-csoport között több iparágra kiterjedő egyeztetések zajlanak.
Júniusban Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter az indiai konszern beruházási terveivel kapcsolatban arra emlékeztetett, hogy a közelmúltban Mumbaiban tárgyalt a cég vezetőivel. Az biztosnak látszik, hogy a Tata Consulting – amely már jelen van hazánkban – bővíti tevékenységét, a Jaguar Land Rover térségünkben létesítendő autógyáráról azonban nem árult el részleteket Szijjártó Péter. Ekkor már mindenki elhitte, hogy jön a Jaguar, Benda László például ennek szellemében írt portrét a Tata-cégcsoport vezetőjéről a Figyelőbe.
Végül Graz szerezte meg magának a projektet, a kecskeméti Mercedes-üzemnél másfélszer nagyobb kapacitással dolgoznak a Tatának a jövőben.