Megugrott a szezonális termékek forgalma

A hőség miatt jóval több hűsítő terméket vesznek.

MTI
2015. 07. 23. 11:30
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója úgy fogalmazott: az elhúzódó hőhullám miatt egy átlagos nyári nap forgalmához képest üzleteikben mintegy háromszorosára nőtt az ásványvizek és a sörök forgalma, utóbbi esetében a növekedés főként a pénteki, szombati napokon érzékelhető. Háromszor, négyszer több jégkrémet értékesítenek, és a tavalyi év azonos időszakához képest 20-25 százalékkal több görögdinnyét adnak el – tette hozzá.

Az Auchan áruházlánc arról számolt be, hogy tapasztalataik szerint a kánikulában az ásványvízforgalom másfélszeresére nő, a sör harmadával, az üdítőforgalom mintegy negyedével ugrik meg, a görög- és sárgadinnyék iránti kereslet pedig másfél-kétszeresére emelkedik egy átlagos nyári naphoz képest.

Az elmúlt napokban, hetekben tapasztalt hőség miatt több mint 200 ezer palack, mintegy 300 ezer liter ásványvizet vásárolnak naponta az Auchan áruházakban – fűzte hozzá a cég.

A Tesco áruházlánc az MTI-nek úgy nyilatkozott, hogy a nagy hőségnek köszönhetően 90 százalékkal több fagylaltot és jégkrémet értékesítenek a tavalyi év azonos időszakához képest. A dinnye forgalma a meleg napokon 15-20 százalékkal magasabb az átlagos nyári napokhoz képest az áruházlánc üzleteiben – fűzték hozzá.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.