Megugrott a szezonális termékek forgalma

A hőség miatt jóval több hűsítő terméket vesznek.

MTI
2015. 07. 23. 11:30
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója úgy fogalmazott: az elhúzódó hőhullám miatt egy átlagos nyári nap forgalmához képest üzleteikben mintegy háromszorosára nőtt az ásványvizek és a sörök forgalma, utóbbi esetében a növekedés főként a pénteki, szombati napokon érzékelhető. Háromszor, négyszer több jégkrémet értékesítenek, és a tavalyi év azonos időszakához képest 20-25 százalékkal több görögdinnyét adnak el – tette hozzá.

Az Auchan áruházlánc arról számolt be, hogy tapasztalataik szerint a kánikulában az ásványvízforgalom másfélszeresére nő, a sör harmadával, az üdítőforgalom mintegy negyedével ugrik meg, a görög- és sárgadinnyék iránti kereslet pedig másfél-kétszeresére emelkedik egy átlagos nyári naphoz képest.

Az elmúlt napokban, hetekben tapasztalt hőség miatt több mint 200 ezer palack, mintegy 300 ezer liter ásványvizet vásárolnak naponta az Auchan áruházakban – fűzte hozzá a cég.

A Tesco áruházlánc az MTI-nek úgy nyilatkozott, hogy a nagy hőségnek köszönhetően 90 százalékkal több fagylaltot és jégkrémet értékesítenek a tavalyi év azonos időszakához képest. A dinnye forgalma a meleg napokon 15-20 százalékkal magasabb az átlagos nyári napokhoz képest az áruházlánc üzleteiben – fűzték hozzá.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.