Svédország is változik: a VW Golfja leelőzte a Volvót

Golfból adták el a legtöbbet, de azért a Volvo maradt a legkeresettebb márka.

MTI
2017. 01. 03. 19:22
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Bertil Molden, a svéd autókereskedők és -gyártók szövetségének (Bil) szóvivője kedden közölte azt is, hogy a Volvo mint autómárka továbbra is a legkeresettebb Svédországban. Ugyanakkor a modellek alapján a német Volkswagen Golfból adták el a legtöbbet, több mint 22 ezret. A következő három hely az értékesített modellek alapján a Volvóé volt, a legtöbbet a V70/V90 modellből adták el, 21 300-at.

A Bil szóvivője arról is beszámolt, hogy tavaly 372 300 új autót értékesítettek a skandináv országban, ami 7,9 százalékos növekedés 2015-höz képest.

A szövetség szerint idén az eladott autók száma csökken, 360 ezer körüli lesz.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.