Svédország is változik: a VW Golfja leelőzte a Volvót

Golfból adták el a legtöbbet, de azért a Volvo maradt a legkeresettebb márka.

MTI
2017. 01. 03. 19:22
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Bertil Molden, a svéd autókereskedők és -gyártók szövetségének (Bil) szóvivője kedden közölte azt is, hogy a Volvo mint autómárka továbbra is a legkeresettebb Svédországban. Ugyanakkor a modellek alapján a német Volkswagen Golfból adták el a legtöbbet, több mint 22 ezret. A következő három hely az értékesített modellek alapján a Volvóé volt, a legtöbbet a V70/V90 modellből adták el, 21 300-at.

A Bil szóvivője arról is beszámolt, hogy tavaly 372 300 új autót értékesítettek a skandináv országban, ami 7,9 százalékos növekedés 2015-höz képest.

A szövetség szerint idén az eladott autók száma csökken, 360 ezer körüli lesz.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.