„Nagyon keményen készültünk Attilával erre az idényre, és az autónk, a Mitsubishi Lancer Evo 10 is kitűnő. A cél egy dobogós helyezés elérése a kategóriánkban – mondta az MTI-nek az N csoportban szereplő 29 esztendős pilóta. – Nagyon kemény, igazi embert és gépet próbáló verseny lesz a mexikói, elég csak annyit megjegyezni, hogy 430 kilométer a gyorsasági szakaszok össztávja, és a viadal során összesen 1200 kilométert kell majd megtennünk.”
Ifj. Érdi és navigátora a mexikói verseny mellett a német és a spanyol ralin indul még az idén.
A magyar autóversenyző tavaly és tavalyelőtt is három-három vb-futamon vett részt, legjobb eredménye egy ötödik hely volt kategóriájában a szardíniai viadalon, emellett háromszor végzett hatodikként, egy alkalommal pedig kilencedik lett. Autója háromszáz lóerős, és körülbelül 3,5 másodperc alatt éri el a 100 km/h sebességet. Az N csoportos gépek – amilyen az övé is – fő alkotóelemei nagyon sokban hasonlítanak az utcai autókéhoz.
Érdi Tibor, a pilóta édesapja a kilencvenes évek egyik meghatározó magyar ralisa volt: háromszor szerzett bajnoki címet az N csoportban piros Mazdájával, és abszolútban is több alkalommal állhatott a dobogó felső fokára egy-egy futam után.