2004 elejétől az ír marhahús marketingét végző „Bord Bia” delegációi felkeresték a legfontosabb lehetséges piacnak tekintett Lengyelországot, Magyarországot, Csehországot és Szlovákiát.
Csehországban, amely a többi most taggá vált országgal szemben már most is magas árszinttel rendelkezik, az ír marhahúst, mint különleges minőségű árut már három vezető áruházlánca vette fel terméklistájára; Lengyelországban és Magyarországon a lehetséges nagykereskedőiknek próbaszállítmányokat küldtek.
2004 őszétől tervezik a most csatlakozott országokban az ír marhahús reklámkampányának elindítását az élelmiszer- kiskereskedelemben.
Gyorgy Bakondi: Humanitarian Framing of Illegal Migration Has Eroded Europe's Safety















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!