10 millió forintra büntette a Danone Kft.-t és 3 millió forintra a Parmalat Rt.-t a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a fogyasztók megtévesztése miatt: a Danone Activia és a Danone Actimel, valamint a KYR termékek reklámozása során e két cég reklámjai a „gyógyhatás hamis látszatát keltették”.
A GVH szerint a Danone a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított azzal is, hogy a Danone Activia termékről azt állította: gazdag fehérje-, vitamin-, kalcium- és foszforforrás. A Fodor József Országos Közegészségügyi Központ Országos Élelmezés- és Táplálkozástudományi Intézete ugyanis megállapította: a készítmény tápanyag-összetétele nem támasztja alá ezt az állítást – írja közleményében a versenyhivatal.

Szijjártó Péter: Új gázerőmű építéséről és magyar kőolajmező feltárásáról állapodtunk meg Törökországgal