A helyi szponzori bevételek maradtak el a legjobban a várakozásoktól, közel 450 millió forinttal. A tavalyi 1,65 milliárd forint után az idén 2 milliárdos bevételt remélnek a támogatóktól a klubok. A növekedés azonban nem számottevő, mivel az idei idényben már 16 csapatosra bővült a bajnokság.
A Világgazdaság információi szerint több vidéki csapatnál komoly problémát jelent az is, hogy bajnokság névadó szponzorának, az Arany Ászoknak a kizárólagos jogai miatt a helyi csapatot amúgy támogatni kívánó sörgyár nem léphet a szponzori körbe. A központi marketingbevételi tervek sem teljesültek. A mintegy négyszázmillió forintos különbség elsősorban abból adódik, hogy a tavalyi év második felében nem volt televíziós közvetítés – mutatott rá Villás Károly ligaigazgató.
A játékosértékesítésből az idén közel félmilliárd forinttal nagyobb bevételt remélnek a klubok, mint az előző évben, amikor 150 millió származott a futballisták eladásából. Az idei növekedésből komoly összeget tesz ki a ferencvárosi Gera Zoltán átigazolási díja. A ligaigazgató pozitívumként említi, hogy a játékosok és edzők díjazását sikerült leszorítani. 2001–2002-ben még több mint hárommilliárd forintot költöttek a javadalmazásukra, tavaly ezt sikerült 2,47 milliárdra zsugorítani.

Így szabaduljon meg a nyesttől a padláson