Ezzel a kijelentésével elismerte a tulajdonos totális alkalmatlanságát és érdektelenségét a budapesti tömegközlekedés terén. A főváros elsőként vonult ki a cég finanszírozásából, s most a Budapesti Közlekedési Vállalat eladása körül bábáskodik – áll a nyilatkozatban.
A döntéshozatal során a Fidesz–MKDSZ-frakció a
leghatározottabban elutasítja még a gondolatát is tervezetnek, és felszólítja a már korábban fenyegetőzéseiről elhíresült Lakos Imrét, hogy koalíciós társait sem kímélő vádaskodása helyett a társaság 100 milliárdos működési költségeinek előteremtését célzó javaslatokkal hívja fel magára a figyelmet.
Ha Lakos Imre politikai játszótérnek tartja a BKV körüli vitát, akkor adja át a vödröt és a lapátot, úgysem építettek eddig semmit. A BKV csőd előtti helyzetére ugyanis létezik olyan megoldás, mely figyelembe veszi a budapestiek terhelhetőségét, és nem emeli inflációt meghaladó mértékben a jegyárbevételeket, miközben a profit érdekeket szolgáló tulajdonosi szerkezetváltást is elkerüli. Ennek kidolgozásában a legnagyobb ellenzéki frakció segítségére lesz – mutat rá a Kupper András frakcióvezető által jegyzett dokumentum.
Tömegbaleset történt az M7-esen, lezárták az autópályát















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!