Két éve, 2002 januárjában kezdődtek meg az előmunkálatok a nagy sebességű TGV-vasutak új útvonalán, ahol az építések 2007-es befejezése után a vonatok 2 óra 20 perc alatt teszik meg az egyelőre 4 órás, mintegy 400 kilométeres utat. A vonatok sebessége egyes szakaszokon eléri majd a 300-320 kilométert.
A 3,5 milliárd eurós beruházás, mely a miniszter szerint Európa egyik legnagyobb gyorsvasúti útvonalát eredményezi, 338 műtárgyat tartalmaz, köztük 14 viaduktot, melyekből 290 készült el. A vasút miatt három új pályaudvart is föl kell építeni.
A földmunkálatok 80 százaléka már elkészült. Az építkezéseken összesen 12 ezer embert alkalmaztak tartós vagy ideiglenes szerződésekkel.
A vásárlók közül még sokan fenntartásokkal kezelik a mesterséges intelligenciát – így zajlott az idei black friday














Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!