Előznek az autók az amerikai piacon

A kisebb ázsiai autógyártók már közölték, hogy többségüknek továbbra is sikermenet az amerikai piac. Az idei októberi eladások a Kia dél-koreai cégnek több mint 50 százalékos növekedést hoztak tavaly októberhez képest.

MNO
2004. 11. 03. 14:54
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A japán Suzuki 53 százalékos növekedést jelzett, igaz, ez kevesebb mint 6600 autó eladását jelentette. Az ugyancsak japán Subaru 12 százalékos növekedésről adott számot, a dél-koreai Hyundai eladásnövekedését 15 százalékosra becsülik.

A kisebb gyártók között a Mitsubishi még mindig nem találja magát: októberben a tavalyitól 44 százalékkal elmaradó értékesítési eredményt közölt. A tíz ázsiai autógyártó jelenlegi amerikai piaci részesedését 34,3 százalékosra becsülik az amerikai újautó-piacon.

A nagyobb gyártók, azaz a Toyota, a Honda és Nissan csak eztán hozza nyilvánosságra adatait piacának alakulásáról októberben az Egyesült Államokban. Az idei amerikai októberi piacot egészében valamivel jobbnak ítélik a tavalyinál az autóipari szakértők. (eBroker)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.