A The Sunday Times beszámolója szerint a legszélsőségesebb esetek a Tesco szeszesital-értékesítésében fordulnak elő. Szeptember elején az áruházlánc például 11,98 fontról 24,99 fontra (9 ezer forintra) emelte egy karton – vagyis 24, egyenként 3,3 decis doboz – Carlsberg sör árát, hogy aztán a múlt héten ugyanezt 12,48 fontra csökkentse vissza, „félárú” kiárusításként meghirdetve az akciót.
Az egyik legnagyobb rivális, az amerikai Wal-Mart tulajdonában lévő Asda-lánc végig 10,98 fontért kínálta ugyanezt a sörfélét azonos kiszerelésben. A Tesco ezt a vásárlócsalogató ártaktikát a brit lap szerint legalább fél tucat sörfajtával eljátszotta.
A The Sunday Times már korábban megírta azt is, hogy a Tesco – miközben összesen harmincmillió font értékű árcsökkentést jelentett be – legkeresettebb termékei közül több száznak az árát emelte egyetlen hét alatt.
Napi sudoku














Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!