Rosszlány és szalámi – országimázs a Magyar Turizmus Rt.-től

Keress magadnak egy csinos magyar társat, lehetőleg olyat, aki nem beszél angolul, andalogj vele az utcákon, és kóstold meg a magyar szalámit – javasolja Tony Curtis a Budapestre látogató turistáknak, a Magyar Turizmus Rt. Észak-Amerikában folytatott kampányában.

Kisberk Szabolcs
2004. 11. 16. 13:03
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A New York Post – New York egyik legolvasottabb napilapja – október 12-i számában Tony Curtis kalauzolásával mutatja be olvasóinak Budapest megújult látványosságait. Az „Utazás Tony-val” alcímmel megjelent írásban olvasható többek között Tony három aranyszabálya is a Budapestre utazóknak:

Keress magadnak egy csinos magyar társat, lehetőleg olyat, aki nem beszél angolul.

Andalogj vele az utcákon. Ülj le egy kávéház teraszán. Üldögélj egy kicsit a Duna-parton, a Lánchídnál.

Kóstold meg a magyar szalámit. Nem viccelek. Ez a legjobb szalámi a világon!

Az írás egyike azon számtalan cikknek és tudósításnak, amely a Magyar Turizmus Rt. idén tavasszal – Tony Curtis bevonásával – folytatott kampánya nyomán született.
Az észak-amerikai nagyközönség és utazási szakma hazánk iránti érdeklődésének fokozódásában a kampány mellett nagy szerepe van annak is, hogy a cég folyamatosan nagy hangsúlyt fektet az észak-amerikai szakmai szervezetekkel való együttműködésre, valamint a V4 országokkal folytatott – tengerentúli piacokat megcélzó – közös akciókra is.

A Travel + Leisure utazási magazin októberi számában a szállodákhoz kapcsolódó fürdők világranglistáján a Gellért fürdő a harmadik helyre került. A Condé Nast Traveler pedig 13 oldalas, képekkel illusztrált, szenvedélyes írást közöl Budapestről, Budapest Love Song címmel, amelyben számos turisztikai szolgáltatást is az olvasók figyelmébe ajánl.

Tevékenységünk sikerét a statisztikai adatok is alátámasztják, amelyek szerint az előző év azonos időszakához képest, már augusztusban 15-16 százalékos növekedést mutatott az Amerikából beutazók száma. A hazai gyógyszállodákba – szintén az előző év azonos időszakához viszonyítva – 72 százalékkal több amerikai vendég érkezett az augusztusi időszakban.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.