A New York Post – New York egyik legolvasottabb napilapja – október 12-i számában Tony Curtis kalauzolásával mutatja be olvasóinak Budapest megújult látványosságait. Az „Utazás Tony-val” alcímmel megjelent írásban olvasható többek között Tony három aranyszabálya is a Budapestre utazóknak:
Keress magadnak egy csinos magyar társat, lehetőleg olyat, aki nem beszél angolul.
Andalogj vele az utcákon. Ülj le egy kávéház teraszán. Üldögélj egy kicsit a Duna-parton, a Lánchídnál.
Kóstold meg a magyar szalámit. Nem viccelek. Ez a legjobb szalámi a világon!
Az írás egyike azon számtalan cikknek és tudósításnak, amely a Magyar Turizmus Rt. idén tavasszal – Tony Curtis bevonásával – folytatott kampánya nyomán született.
Az észak-amerikai nagyközönség és utazási szakma hazánk iránti érdeklődésének fokozódásában a kampány mellett nagy szerepe van annak is, hogy a cég folyamatosan nagy hangsúlyt fektet az észak-amerikai szakmai szervezetekkel való együttműködésre, valamint a V4 országokkal folytatott – tengerentúli piacokat megcélzó – közös akciókra is.
A Travel + Leisure utazási magazin októberi számában a szállodákhoz kapcsolódó fürdők világranglistáján a Gellért fürdő a harmadik helyre került. A Condé Nast Traveler pedig 13 oldalas, képekkel illusztrált, szenvedélyes írást közöl Budapestről, Budapest Love Song címmel, amelyben számos turisztikai szolgáltatást is az olvasók figyelmébe ajánl.
Tevékenységünk sikerét a statisztikai adatok is alátámasztják, amelyek szerint az előző év azonos időszakához képest, már augusztusban 15-16 százalékos növekedést mutatott az Amerikából beutazók száma. A hazai gyógyszállodákba – szintén az előző év azonos időszakához viszonyítva – 72 százalékkal több amerikai vendég érkezett az augusztusi időszakban.
Akár egymillió forintos otthontámogatást kaphatnak évente a pedagógusok + videó














Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!