A speciális weboldalaké a jövő a marketinban

A bújtatott hirdetések zöme speciális weboldalak formájában jelenik meg, amelyek a látogatókat humoros tartalmakkal, videókkal vagy játékokkal szórakoztatják, írja a a New York Times. A Burger King például egy Engedelmes Csirke nevű teremtménnyel promotálja csirkeszendvicseit az Egyesült Államokban.

MNO
2004. 12. 22. 15:16
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A virtuális szárnyasnak parancsokat adhatunk, amelyet az teljesít, mintha élő adásban volna, de az oldalon a Burger Kingre egy apró linken kívül semmi nem utal.

Egy másik weblap, a Digital Joy a Microsoft és az Intel partneri kapcsolatának előnyeit hivatott hirdetni, melynek értelmében a két cég szórakoztatóelektronika termékek fejlesztésére szövetkezett – például olyan számítógépeket gyártanak, amely rögzíti a tévéműsorokat. De a termékek széles választéka miatt a marketing hagyományos csatornái önmagukban kevésnek bizonyultak. Az offline hirdetésekkel az internetre csábított érdeklődőknek viszont a site-on már részletesen bemutathatják az egyes újdonságokat.

Michael Borosky, a San Francisco-i Eleven ügynökség kreatív igazgatója úgy véli, a speciális site-ok legnagyobb előnye, hogy nem korlátozzák őket olyasfajta elvárások, mint a céges weboldalt, a tartalmat sokkal rugalmasabban alakíthatják. Ugyanakkor azonban a hirdető cégektől megkapják a támogatást a kreatív tartalomhoz és a technikai háttér kiépítéséhez. (vg.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.