A szökőár óta tapintatlanság tengerrel hirdetni

Az ázsiai természeti katasztrófára való tekintettel több hirdető visszavonta reklámkampányát. A British Airways tervei szerint december 30-án indult volna az a reklámkampány, amelyben a hullámok mosnak egy tengerpartot.

MNO
2005. 01. 11. 17:10
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A légitársaság az ázsiai katasztrófa után ideiglenesen lemondott az új utazási célpontokat hirdető kampányról, amely tévében, nyomtatott lapokban és óriásplakátokon futott volna.

Az American Express új hitelkártya-hirdetéseit sem ismerhetik meg egyelőre a fogyasztók, ugyanis a cég nem indította el a „My Life – My Card” fősorú globális kampányát. Martin Scorsese rendezésében a kampányhoz olyan tévé- és moziszpotok készültek, amelyek többek között Laird Hamilton szörföző életének fontos állomásait mutatják be, így csinálva hírverést a kártyának. A Pepsi sem vetíti azt a reklámját, amelyben David Beckham, Ronaldinho és Thierry Henry focisztárok szörföznek egy strandon. (Kreatív Online)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.