Kólázzanak vagy teázzanak a kínaiak?

A PepsiCo Inc. 26 százalékkal növelte forgalmát Kínában 2004-ben, és erre az évre is kétszámjegyű növekedési ütemet várnak. A kínaiak még mindig teát isznak a legszívesebben, de a kólagyártó cégek agresszív marketingpolitikát folytatnak – írja az fn.hu.

MNO
2005. 01. 18. 13:50
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Coca-Cola Co. és a PepsiCo Inc globális harcot folytat az üdítőitalok piacán, és a klasszikus piacokon, mint például az Egyesült Államokban vagy Németországban, az utóbbi időben csökkent a kólaértékesítés.

A világ harmadik legnagyobb piacának számító Kína azonban még reményekre adhat okot. A Coca-Cola Co. 53 százalékos piacai részesedést célzott meg a kínai szénsavas üdítőital piacon, ami a múlt évben 20 százalékkal növekedett.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.