A kérelmeket egyelőre nem bírálták el. A szakhatóság tájékoztatása szerint a kérelmezők főként agyagot, kavicsot és homokot keresnének az autópálya nyomvonala közelében. Kőbányákra feltehetően nem lesz szükség az épülő autópálya-szakaszhoz.
A Dunaújvárosi Acélmű működése során évtizedeken át felhalmozódott 3,5 millió köbméter kohósalakból 2,5 millió köbmétert felhasználnak az építkezéshez. Ezáltal a környezetre terhelést jelentő hulladéktól megszabadulva hasznos építőanyagot nyerhetnek, mondta Persányi Miklós környezetvédelmi miniszter a csütörtöki alapkőletételen.
Az összesen nyolcvanmilliárd forintos beruházásból épülő hatvan kilométeres autópálya-szakaszt 2006 őszén adják át.
Itt a megoldás: felfuthat a hidrogén termelése!
