– Nem tudok pontos számokat mondani a kampány során felmerülő különböző járulékos költségek miatt, de a rendezvénysorozatunk végén tételesen elszámolunk kiadásainkkal, hogy milyen leosztásban mit mire költöttünk – nyilatkozta László Boglár kormányszóvivő az MNO kérdésére, hogy milyen kiadásokkal jár a televízióban futó, a kormányzati lépéseket népszerűsítő reklámfilm. A kormányszóvivő arra sem adott érdemi választ, hogy mettől meddig tart a televíziós kampány, s azt kísérik-e, és ha igen, hol újsághirdetések. Azt ugyanakkor hangsúlyozta: a Kérdések és választok című kormányzati rendezvénysorozatra egy hónapon keresztül az ország százötvenkilenc helyszínén kerül sor. Az egész rendezvénysorozat – beleértve a televíziós kampányt is –előreláthatólag 150 millió forint plusz áfa közpénzbe kerül – közölte László Boglár.
László Boglár elmondta: a Miniszterelnöki Hivatal szerződésben áll a kampány lebonyolításában részt vevő partnercégekkel. A Miniszterelnöki Hivatal közbeszerzési eljárás során választotta ki a két céget. A Mediaedge nyolcszázmilliós a Young & Rubican 275 milliós éves keretösszegéből nagyjából százötven millió forintba kerül az általuk megszervezett és lebonyolított rendezvénysorozat. A két cég feladatkörében elsősorban kreatív munkálat és rendezvények szervezése szerepel – a Miniszterelnöki Hivatal televíziós reklámkampány és lakossági fórumok megszervezésével bízta meg a két céget.
– Nem reklámfilm, hanem PR-kampány, amely a kormányzati szándék szélesebb körű bemutatásáról szól – mutatott rá László Boglár kormányszóvivő. Hozátette: a rendezvénysorozat a száz lépés programjából az eddig megtett lépéseket mutatja be. Az MNO felvetésére, miszerint a népszerűsítő kisfilmben olyan kormányzati szándékokat mutatnak be tényként, amelyek még nem valósultak meg, ráadásul például a családi pótlék megduplázása kapcsán azt elfelejtik megemlíteni, hogy a 13. családi pótlékot megszüntetnék, az adókedvezményt pedig szinte mindenkitől megvonnák, a kormányszóvivő megjegyezte: a miniszterelnök, a kormány miniszterei és államtitkárai a kormány száz lépés programját bemutató kampánykörútján a lakossági fórumokon nem csak pozitív dolgokról fog szólni. Céljuk a lakosság tájékoztatása az elmúlt hetekben bejelentett lépésekről.
A reklámfilmben olyan kormányzati bejelentések szerepelnek, mint a kékmunka vagy a családi pótlék átszabásáról szóló elképzelések. Mindkét tervet számos szakmai kritika érte.
Itt az újabb hajmeresztő részlet: így akarja elérni Magyar Péter, hogy betiltsák az újságot, ami az adóterveiről ír















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!