Százmilliós kormányzati PR-kampány

Csütörtöktől lakossági fórumokon találkozhatunk a kormány PR-kampányával. A kormányszóvivő nem tudta megmondani, mennyibe kerül a Gyurcsány Ferenc 100 lépés programját népszerűsítő televíziós reklámfilm. Ígéretet tett: a hónap végén tételesen elszámolnak a kiadásokkal.

Bõtös Botond
2005. 06. 10. 11:59
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

– Nem tudok pontos számokat mondani a kampány során felmerülő különböző járulékos költségek miatt, de a rendezvénysorozatunk végén tételesen elszámolunk kiadásainkkal, hogy milyen leosztásban mit mire költöttünk – nyilatkozta László Boglár kormányszóvivő az MNO kérdésére, hogy milyen kiadásokkal jár a televízióban futó, a kormányzati lépéseket népszerűsítő reklámfilm. A kormányszóvivő arra sem adott érdemi választ, hogy mettől meddig tart a televíziós kampány, s azt kísérik-e, és ha igen, hol újsághirdetések. Azt ugyanakkor hangsúlyozta: a Kérdések és választok című kormányzati rendezvénysorozatra egy hónapon keresztül az ország százötvenkilenc helyszínén kerül sor. Az egész rendezvénysorozat – beleértve a televíziós kampányt is –előreláthatólag 150 millió forint plusz áfa közpénzbe kerül – közölte László Boglár.

László Boglár elmondta: a Miniszterelnöki Hivatal szerződésben áll a kampány lebonyolításában részt vevő partnercégekkel. A Miniszterelnöki Hivatal közbeszerzési eljárás során választotta ki a két céget. A Mediaedge nyolcszázmilliós a Young & Rubican 275 milliós éves keretösszegéből nagyjából százötven millió forintba kerül az általuk megszervezett és lebonyolított rendezvénysorozat. A két cég feladatkörében elsősorban kreatív munkálat és rendezvények szervezése szerepel – a Miniszterelnöki Hivatal televíziós reklámkampány és lakossági fórumok megszervezésével bízta meg a két céget.

– Nem reklámfilm, hanem PR-kampány, amely a kormányzati szándék szélesebb körű bemutatásáról szól – mutatott rá László Boglár kormányszóvivő. Hozátette: a rendezvénysorozat a száz lépés programjából az eddig megtett lépéseket mutatja be. Az MNO felvetésére, miszerint a népszerűsítő kisfilmben olyan kormányzati szándékokat mutatnak be tényként, amelyek még nem valósultak meg, ráadásul például a családi pótlék megduplázása kapcsán azt elfelejtik megemlíteni, hogy a 13. családi pótlékot megszüntetnék, az adókedvezményt pedig szinte mindenkitől megvonnák, a kormányszóvivő megjegyezte: a miniszterelnök, a kormány miniszterei és államtitkárai a kormány száz lépés programját bemutató kampánykörútján a lakossági fórumokon nem csak pozitív dolgokról fog szólni. Céljuk a lakosság tájékoztatása az elmúlt hetekben bejelentett lépésekről.

A reklámfilmben olyan kormányzati bejelentések szerepelnek, mint a kékmunka vagy a családi pótlék átszabásáról szóló elképzelések. Mindkét tervet számos szakmai kritika érte.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.