A versenytanács tegnapi tárgyalásán megállapította, hogy a Magyar Telekom Rt. a 2005. január 25-től április 30-ig tartott reklámkampányában a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított Teleperc elnevezésű díjcsomagjának reklámozása során. A versenytanács kötelezte a vállalkozást 8 millió forint bírság megfizetésére – áll a GVH közleményében.
A Magyar Telekom egyes reklámjai 2005. január 25. és március 31. között arról tájékoztatták a fogyasztókat, hogy a Teleperc díjcsomag díjai a legkedvezőbbek a piacon, miközben ez az állítás nem felelt meg a valóságnak, mert más vállalkozások egyes díjcsomagjai esetében alacsonyabbak voltak a díjak. A versenytanács azt is megállapította: a Magyar Telekom 2005. január 25. és április 30. között jogsértő módon alkalmazott összehasonlító reklámot a Teleperc elnevezésű díjcsomag és az Invitel Távközlési Szolgáltató Rt. kínálatának összevetésekor. A hirdetésekben a társaság mellőzte annak figyelembe vételét, hogy nem azonos módon (perc, illetve másodperc alapon) történik a számlázás, és egyes esetekben a versenytárs díjai kedvezőbbek voltak – tették hozzá.
Meglepő bejelentést tett Lázár János: végre átadják az autósoknak a Strabag hibájából hírhedté vált M30-ast















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!