A GVH közleménye szerint a Magyar Telekom egyes reklámjai 2005. január 25. és március 31. között arról tájékoztatták a fogyasztókat, hogy a Teleperc díjcsomag díjai a legkedvezőbbek a piacon, miközben ez az állítás nem felelt meg a valóságnak, mert más vállalkozások egyes díjcsomagjai esetében alacsonyabbak voltak a díjak.
A versenytanács azt is megállapította, hogy a Magyar Telekom Rt. 2005. január 25. és április 30. között jogsértő módon alkalmazott összehasonlító reklámot a Teleperc elnevezésű díjcsomag és az Invitel Távközlési Szolgáltató Rt. kínálatának összevetésekor. A hirdetésekben a társaság mellőzte annak figyelembe vételét, hogy nem azonos módon (perc, illetve másodperc alapon) történik a számlázás, és egyes esetekben a versenytárs díjai kedvezőbbek voltak. (napi.hu)
Meglepő bejelentést tett Lázár János: végre átadják az autósoknak a Strabag hibájából hírhedté vált M30-ast















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!