A Miniszterelnöki Hivatalban nem cáfolták a kampány tényét, de mindkét kormányszóvivő úgy nyilatkozott, hogy annak gazdája és finanszírozója nem a kabinet, hanem az MSZP, és oda irányítottak bennünket. Szigetvári Viktor először azt mondta, hogy fogalma sincs, miről kérdezzük, majd mikor emlékeztettük arra, hogy mégiscsak ő az a személy, aki az MSZP kampányának technikai lebonyolításáért felel, azt válaszolta: nincs nyilatkozattételi joga, forduljunk a sajtóosztályhoz. Ennek vezetőjével, Rónai Judittal nem tudtunk beszélni, mert többszöri kicsengés után az üzenetrögzítője jelentkezett, azon pedig hiába hagytuk meg elérhetőségünket, lapzártáig nem hívott vissza.
Dobó László (Fidesz) viszont tegnap bejelentette: írásbeli kérdéssel fordulnak a kormányfőhöz a 100 lépés programját népszerűsítő roadshow-val kapcsolatban. Emlékeztetett arra: Batiz András kormányszóvivő hétfőn bejelentette, hogy a 160 helyszínes kampánykörút 150 millió forintba került. Véleménye szerint nemcsak ők, ellenzéki politikusok, hanem például a kispénzű nyugdíjasok is kíváncsiak arra, hogy mire költött a kormány helyszínenként egymillió forintot. Hangsúlyozta: normális országban a kormány elsődleges feladata a kormányzás, a Gyurcsány-kabinet viszont csak a kommunikációval törődik. Az országgyűlési képviselő a telefonos kampánnyal kapcsolatban kifejtette: korábban is azt állították, hogy a kormány 3,5 milliárd forintot költ propagandára. Hozzátette: nem tartják kizártnak, hogy a telefonos akció is ennek része, és nagyon remélik, hogy az nem közpénzből folyik, de erre is rá fognak kérdezni.
Párizs súlyos döntést hozott, felrúgta saját hagyományait















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!