The Washington Times
A jobboldali The Washington Times felveti, hogy a 2006-os választások során a demokraták esetleg lecsaphatnak az emelkedő benzinárakra, mint kampánytémára. Az üzemanyagárakat az utóbbi időben rekord mértékben emelték – a Times szerint idén 44 százalékkal ment fel a benzin. Már a republikánusok is kezdenek eszmélni, folytatja az elemzést a Times, rámutatva egy levélre, amit az egyik republikánus képviselő írt kollegájának, „sürgős” üléseket kérvényezve a kérdésben, mondván, hogy a gazdasági növekedést is „kisiklathatják” az egyre növekvő árak a kutaknál.
The Washington Post
A The Washington Post arról a tendenciáról ír, hogy a hip-hop zenében hogyan hódít teret a reklám, különösen az ún. „termék elhelyezés” (angolul „product placement”) formájában. Ez annyit tesz, hogy egy hip-hop számban vagy klipben megjelenik egy márkás termék. Az egyik legelső ilyen megjelenés 1986-ban volt, amikor a legendás Run DMC együttes előrukkolt a „My Adidas” („Az én Adidas-om”) című nótájával, mely nagyban hozzájárult ahhoz a jelentős sikerhez, melynek a márka örvend a rap és a hip-hop zene szerelmesei körében. De ugyanígy összefonódott a hip hop műfaj és a reklám olyan sztárok esetében, mint Jay-Z, Nelly, vagy 50 Cent, akik mind saját ruhamárkáikat promotálták, gyakran dalszövegeikben is. Busta Rhymes és P. Diddy egy francia konyakot reklámoztak, méghozzá egyik számcímükben – a hírek szerint ez hihetetlenül meg is lendítette az ital eladási mutatóit.
Szijjártó Péter: Brüsszel hibát hibára halmoz a gazdaságpolitika területén
