Az UNESCO a világörökség részét képező budai parton elfogadhatatlannak tartotta a kétszer kétsávos rakpartbővítést. Az összességében 180 milliárd forintos szennyvíztisztító-építési projekt akár 10 milliárd forinttal is kevesebbe kerülhet azáltal, hogy elmarad a rakpart kiszélesítése.
A csatornázási szakemberek álláspontja szerint a főgyűjtőt vezethetik az alsó és a felső rakparton is, csupán az a fontos, hogy dél felé megfelelő lejtése legyen a csatornának. Az új álláspont szerint a Margit híd és a Zsigmond tér között megemelik az alsó rakpartot, amelyet így kevésbé önt majd el az árvíz.
A Margit hídnál kismértékben kiszélesítik az utat a Duna felé, hogy mindkét irányból biztosítsák az alsó rakpart elérését. Ettől a budai kerületek forgalmának jelentős csökkenését várják.
Info Rádió, teletext
Bérgyilkosokkal akarta megöletni az élettársát a kecskeméti férfi
