A dokumentum szerint a kampány egész éves keretösszegének majdnem fele – 80 millió forint – a kommunikációra megy el. Sajnos mostanában sok PR cég ólálkodik a főváros körül, így egyre több a gyanús szerződés, milliókat szórnak el reklámra.
A kutyapiszok elleni kampány PR-szerződésével is megkerülte a főváros vezetése a közbeszerzési eljárást. A kampány PR-szerződései úgynevezett visszterhes szerződések, ami azt jelenti, hogy a főváros pénzt ad és pontosan megszabja, hogy ezért milyen ellenszolgáltatást vár el. A visszterhes szerződéseket a törvény szerint közbeszerzési eljárás után lehet megkötni. Ellenben a főváros megkerülte a közbeszerzést és civil szervezetekre vonatkozó eljárással osztotta ki a profitorientált PR-cégeknek a pénzt. A Fidesz vizsgálatot kezdeményez az újabb PR-botránnyal kapcsolatban.
Forrás: fideszfrakcio.hu
Hölvényi György: A keresztény közösségek nélkülözhetetlenek
