Kutyapiszok elleni kampány: csak reklámra volt pénz?

Demszky Gábor főpolgármester sokadszorra jelentette be a fővárosi kutyapiszok elleni kampány kezdetét, és leleplezett egy ürülékes cipőkből álló óriásplakátot. A fővárosi Fidesz–MKDSZ frakció üdvözli, hogy a főváros 15 év után végre megpróbál tenni valamit a kutyapiszokkal teli utcák, parkok ellen, de sajnos nem a tényleges tevékenységre költik a pénzt, hanem megint PR-ra –olvasható Wintermantel Zsolt frakcióvezető-helyettes közleményében.

MNO
2005. 09. 06. 12:15
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A dokumentum szerint a kampány egész éves keretösszegének majdnem fele – 80 millió forint – a kommunikációra megy el. Sajnos mostanában sok PR cég ólálkodik a főváros körül, így egyre több a gyanús szerződés, milliókat szórnak el reklámra.

A kutyapiszok elleni kampány PR-szerződésével is megkerülte a főváros vezetése a közbeszerzési eljárást. A kampány PR-szerződései úgynevezett visszterhes szerződések, ami azt jelenti, hogy a főváros pénzt ad és pontosan megszabja, hogy ezért milyen ellenszolgáltatást vár el. A visszterhes szerződéseket a törvény szerint közbeszerzési eljárás után lehet megkötni. Ellenben a főváros megkerülte a közbeszerzést és civil szervezetekre vonatkozó eljárással osztotta ki a profitorientált PR-cégeknek a pénzt. A Fidesz vizsgálatot kezdeményez az újabb PR-botránnyal kapcsolatban.

Forrás: fideszfrakcio.hu

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.