Információnk szerint a FUF Kft. azért döntött a per elindítása mellett, mert a magyar állam korábban neki adta el a repülőtér üzemeltetési jogát, és az erre vonatkozó nemzetközi per – amely évek óta folyik Washingtonban – még nem zárult le, azaz a magyar kormány a mostani privatizációval éppen a perben vitatott jogot értékesítette. Úgy tudjuk, az elindított perben a FUF Kft. becsatolta azt az érvényes vagyonkezelési szerződést, amelyben a magyar állam ráruházta a 2A és 2B terminálok üzemeltetési jogát. Figyelemre méltó a per időzítése, hiszen a BA Rt. már korábban is tisztában volt a FUF Kft. követelésével, ám meg nem erősített információink szerint a társaság jogi igazgatója, Rényi-Vámos Krisztina nem volt hajlandó érdemben tárgyalni a FUF Kft.-vel. Az új tulajdonosnak céltartalékot kell képeznie arra az esetre, ha elveszíti a pert.
Megdöbbentő, hogy a kormány nem kívánja nyilvánosságra hozni a BA Rt. eladásával kapcsolatos dokumentumokat. A repülőtér értékesítésének módja sokakban keltett gyanút – húzta alá tegnapi közleményében Márton Attila, a Fidesz országgyűlési képviselője. A párt ismételten arra kéri a kormányt, hogy a BA Rt. eladásával kapcsolatos dokumentumokat teljes terjedelmében hozza nyilvánosságra.
Tegnap megalakult a BA Rt. új menedzsmentje. A cég igazgatósága kilenc hónapra Chris Woodruffot nevezte ki új vezérigazgatónak. Feladata, hogy levezényelje a cég privatizációt követő átalakítását. Chris Woodruff távozása után Stewart Wingate veszi át a vezérigazgatói posztot. Az új vezetés tegnap garanciát vállalt arra, hogy március elsejéig nem lesznek elbocsátások, a cég nem kezdeményez konzultációt a kiszervezésekről.

Halálos baleset a 3-as főúton – búcsúlevelet találhattak az áldozatnál