Fidesz: A kormány a luxust választja magának az emberek helyett

Három és fél év alatt több mint 16 milliárd forintot költött gépkocsik, köztük nagy értékű luxusautók vásárlásra a Medgyessy- és a Gyurcsány-kormány - mutatott rá Dobó László. A Fidesz országgyűlési képviselője szerint ha választania kell a kormánynak, hogy közpénzekből az embereket támogassa, vagy saját luxusát biztosítsa, az utóbbit választja.

MNO
2006. 01. 14. 17:57
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Gyurcsány Ferenc, amikor ifjúsági és sportminiszter lett, kijelentette: megfelel neki az eddigi autó is, de amikor kormányfővé választották, akkor lecserélte azt egy 30 millió forint értékű luxusautóra – idézte fel Dobó László. A fideszes politikus hozzátette: a szociális és családügyi minisztérium is használ ilyen gépkocsikat, pedig, mint Dobó rámutatott, „200 méterre található a tárca épülete a Parlamenttől, ami 28 másodperc alatt közelíthető meg„ – idézi a képviselő szavait a fideszfrakció.hu.

Ugyanakkor a tárca tavaly 10 milliárd forintot vont el szervezetektől, amelyek fogyatékkal élőket alkalmaznak munkavállalókként, így több száz fogyatékkal élő ember került utcára, és több ezer mozgáskorlátozott vár még mindig a 300 ezer forintos támogatásra, amellyel olyan típusúvá alakíthatja át saját autóját, hogy ő is tudja vezetni – közölte a képviselő.




Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.