A GVH közleményében leszögezi: a cég televíziós hirdetéseiben azt állította, illetve sugallta, hogy a Colgate Total fogkrémek valamennyi más fogkrémnél hatásosabbak. A teljes fogorvosi szakma véleményének sugalló állítások, mint például „Colgate Total. A fogorvosok választása”, illetve a „Colgate Total. A fogorvosom választása” a versenytanács álláspontja szerint alkalmasak voltak a fogyasztók megtévesztésére. E két kijelentés a mindennapi értelemben azt jelenti, hogy a szakértelemmel rendelkező fogorvosok többsége a Colgate Total fogkrémet választja, holott a Colgate álta készíttetett felmérés szerint is csak mintegy egyhatoduk ajánlja a Colgate Total fogkrémet pácienseinek, illetve egynegyedük használja maga is a Colgate Total fogkrémet. Ebből következik, hogy öthatoduk más fogkrémet ajánl, és háromnegyedük más fogkrémet használ – állapítja meg a versenyhivatal.
A Colgate-Palmolive Magyarország Kft. vitatja a döntést – jelenti a HavariaPress. A társaság még tanulmányozza a Colgate Total reklámjaival kapcsolatos GVH-döntést, ezt követően határoz a következő lépésekről. Álláspontjuk szerint azonban a Colgate Total egyedülálló alapanyagaival a világ egyik legszélesebb körben tesztelt, számos alkalommal felülvizsgált fogkrémje, s a termékcsaládnak világszerte több mint 40 független fogorvos szervezet adományozta már a fogkrém kiváló minőségét elismerő védjegyét.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség