Minden tizedik gyerek kövér

Az üdítőgyártók etikai kódexet készítenek, amely az italok reklámozását és árusítását szabályozza.

MNO
2006. 02. 19. 20:28
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Kevesebb cukor, több gyümölcs: készül az üdítőgyártók etikai kódexe. Szakemberek szerint fontos, hogy már fiatal korban átalakuljanak a fogyasztási szokások, ugyanis minden tizedik gyerek kövér. Ez persze nem csak a cukros üdítők miatt van így, a kevés mozgástól és a nehéz ételektől is lehet hízni, meg persze sok minden mástól is. (Hirado.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.