Lees Garage néven fut a vezérigazgató online portálja, melynek tartalmát a közelmúltban juttatták el a The New York Timeshoz. Eredetileg az oldal arra szolgált, hogy közelebb hozza a vezetőt menedzsereihez, mivel azok Amerika-szerte szét vannak szórva. Itt kérdéseket lehetett feltenni Scottnak, melyekre ő legtöbbször tartózkodó hangnemben válaszolt. A botrányt kiváltó kirohanás nem meglepő módon a nyugdíjat érinti.
Az egyik hipermarket menedzsere azt kérdezte, hogy lehet az, hogy a világ legnagyobb vállalata nem képes nyugdíjat fizetni dolgozóinak. A vezérigazgató élesen bírálta a levél íróját, és kifejtette, hogy nem kell olyanoknak a cégnél dolgozni, akik nem értik meg, hogy több milliárd dollárt nyugdíjak kifizetésére költeni nem lehet egy olyan cégnél, mint a Wal-Mart, mivel ezzel a felesleges kiadással komolyan veszélyeztetnék vezető pozíciójukat.
Emellett a vezérigazgató bírálta a General Motorst, mivel az bajba jutott a munkásainak fizetett magas nyugdíjak miatt. A kiskereskedő legnagyobb riválisáról, a szintén amerikai Targetről sem nyilatkozik meleg szívvel a nagyhatalmú üzletember, a konkurenst sikerei miatt támadja – írja a The New York Times.
A 2004 óta tartó levelezést a Wal-Mart Watch nevű szervezet juttatta el a The New York Times mellett a többi nagy amerikai újságnak. A szervezet régóta küzd a mamutcég visszaélései ellen, és minden kirobbant botrány hátterében megtalálható.
(mfor.hu)

Luszi, a Balaton négy évszakos hajócsodája új fejezetet nyit